HONOR Raih 39 Anugerah Media di IFA 2024, Tampilkan Komitmen Terhadap Teknologi Inovatif Berpaksikan Pengguna

media

HONOR telah menunjukkan kepimpinan dalam teknologi dengan memperkenalkan pelbagai produk inovatif di IFA 2024, Berlin, Jerman, sehingga melayakkan jenama global ini memenangi 39 anugerah media ‘Best of IFA‘.

Di antara produk yang mendapat pujian tertinggi adalah HONOR Magic V3, yang mentakrifkan semula telefon boleh lipat dengan profil ultra-nipis hanya 9.2mm ketika dibuka. Kemunculan pertama HONOR Magic V3 di pentas global menerima ulasan yang sangat positif dari media teknologi terkemuka. TechRadar memuji peranti ini sebagai “Best of IFA 2024,” dengan menyebutkan bahawa “memegangnya di tangan dan merasai kenipisan peranti ini adalah satu pengalaman yang sukar digambarkan.”

Sentimen ini turut dikongsi oleh Trusted Reviews, yang menyatakan kekaguman terhadap kenipisan 9.2mm HONOR Magic V3, menggambarkannya sebagai “peranti boleh lipat yang paling nipis pernah kita saksikan, dan semuanya menjadi lebih baik dan sempurna dengannya.” Android Authority juga menyanjung potensi peranti ini, menyatakan bahawa HONOR Magic V3 ialah “telefon boleh lipat seperti buku yang paling nipis di dunia,” menegaskan kesan besar HONOR dalam memajukan pasaran telefon boleh lipat.

Selain itu, HONOR MagicBook Art 14 juga mencuri perhatian di IFA 2024. XDA Developers memuji keseimbangan antara kualiti paparan dan kamera pasang tanggal yang inovatif, menyebut bahawa “Idea yang ringkas ini adalah satu kepintaran yang ingin saya lihat dicuba oleh syarikat-syarikat lain.”

Yanko Design turut memberikan pujian tinggi, dengan mengatakan, “HONOR baru sahaja menjatuhkan Apple MacBook dengan cara yang penuh gaya,” menandakan kejayaan HONOR MagicBook Art 14 sebagai peneraju dalam pasaran komputer riba ultra-ringan.

Tablet HONOR MagicPad2 juga menerima pengiktirafan tinggi semasa IFA 2024. Media teknologi seperti Android Headlines memuji keupayaan audio visual dan teknologi perlindungan mata, dengan menggariskan bahawa “HONOR MagicPad2 yang baharu ini merupakan tablet Android yang amat berkuasa dalam pasaran ketika ini.”

Les Numeriques juga menunjukkan keterujaan terhadap pengalaman produktiviti imersif tablet ini, menyifatkannya sebagai “tablet bertaraf tinggi dengan AI untuk menggalakkan produktiviti.”

Penerimaan yang amat menggalakkan terhadap inovasi terkini HONOR di IFA 2024 menegaskan komitmen berterusan jenama ini untuk menembusi sempadan teknologi  media dan merealisasikan pengalaman pengguna yang luar biasa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *