HONOR Sasarkan Pengguna iPhone dengan Telefon Boleh Lipat, Samsung Juga Terserlah Dalam Iklan – 2024

iphone

HONOR Malaysia baru-baru ini memuatnaik dua video di laman Facebook rasminya, memperkenalkan HONOR Magic V3 yang menonjol dengan ketebalan luar biasa, ketahanan yang mengagumkan, dan ciri-ciri AI generasi baharu serta keupayaan multitugas yang berkuasa.

HONOR Magic V3, dengan ketebalan hanya 4.35mm ketika dibuka dan 9.2mm apabila dilipat, serta berat 226g, menunjukkan reka bentuk yang sangat nipis dan ringan. Peranti boleh lipat ini bukan sahaja mengatasi kebanyakan telefon flagship lain tetapi juga bersaing setara dengan gergasi teknologi seperti Samsung dan Apple.

Video pertama menunjukkan seorang pengguna HONOR Magic V3 yang berjaya meyakinkan rakannya yang sedang beratur untuk membeli iPhone terkini untuk beralih kepada telefon boleh lipat.

Pengguna ini menekankan kelebihan skrin besar HONOR Magic V3 yang berfungsi seperti komputer riba mini, mempertingkatkan kecekapan multitugas dengan ciri skrin pisah.

Selain itu, ciri-ciri menarik seperti kapasiti bateri ultra besar HONOR Magic V3 yang mampu bertahan lama dan sesuai untuk permainan mudah alih turut mendapat perhatian. Peranti ini dilengkapi dengan Bateri Karbon Silikon Generasi Ketiga 5,150mAh, serta pengecasan berwayar 66W dan tanpa wayar 50W HONOR SuperCharge.

Dalam adegan lain, seorang pelancong menggunakan ciri penterjemahan Face to Face Translation dalam Bahasa Sepanyol pada HONOR Magic V3 untuk bertanya arah ke medan selera. Ciri penterjemahan masa sebenar ini, bersama dengan AI Eraser dan HONOR Notes yang dikuasakan oleh Google Cloud, menarik minat seorang lagi pengguna iPhone.

Video kedua pula mengisahkan perbandingan antara seorang pengguna iPhone dan seorang pengguna Samsung Z Fold dari tahun 2021 hingga 2024. Walaupun pengguna iPhone mengagumi skrin besar Z Fold, ketebalan peranti tersebut tidak cukup untuk mengubah pilihannya.

Namun, pada 2024, pengguna iPhone tersebut akhirnya menaik taraf kepada HONOR Magic V3 dan menunjukkan reka bentuk nipis peranti itu kepada rakannya yang memiliki Z Fold terbaharu.

Video ini diakhiri dengan HONOR Magic V3 yang tergelincir dan jatuh, diikuti oleh gelas air yang tertumpah ke atasnya, menunjukkan ketahanan dan kalis air peranti ini.

HONOR Magic V3 dibina dengan skrin HONOR Super Armored Inner Screen dan Perlindungan NanoCrystal Anti-calar, serta penarafan kalis air IPX8. Bahagian belakang peranti ini menggunakan Gentian Khas yang mengurangkan ketebalan sehingga 30% dan diperbuat daripada bahan gred aeroangkasa untuk ketahanan tambahan. Engsel HONOR Super Steel proprietari yang boleh menahan sehingga 500,000 lipatan dan pensijilan SGS Durability Certification menjadikannya pilihan yang dipercayai dan tahan lasak.

Dilengkapi dengan RAM 12GB dan memori 512GB, HONOR Magic V3 tersedia dalam tiga warna menarik: Mossy Green, Silk Brown, dan Classic Black.

Untuk maklumat lanjut mengenai HONOR Magic V3, sila kunjungi laman sesawang rasmi HONOR Malaysia di https://www.honor.com/my/   

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *