Lotus’s Malaysia Tawarkan Harga Hangat untuk Penjimatan Hebat kepada Pengguna! – 2024

lotus's malaysia

Lotus’s Malaysia (Lotus’s Stores (Malaysia) Sdn Bhd) mengumumkan penurunan harga untuk lebih daripada 90 jenis barangan harian yang digemari di 69 cawangannya mulai hari ini hingga akhir tahun ini.

Pengguna boleh menikmati penjimatan besar untuk barangan seperti nasi, minyak masak, susu, yogurt, paha ayam, sotong, sayur-sayuran, makanan ringan, pelembut, peralatan dapur elektrik, dan banyak lagi.

Dengan pelaburan kira-kira RM7 juta, Lotus’s bertujuan memberikan nilai terbaik kepada pelanggan. Pengurangan harga ini akan menambah penjimatan yang lebih besar secara kolektif, dan ia merupakan tambahan kepada harga rendah harian yang sudah ditawarkan oleh Lotus’s. Ini adalah langkah rutin Lotus’s untuk memastikan harganya kekal berdaya saing dalam pasaran.

Lee May Li, Pengarah Komersial Lotus’s Malaysia, berkata, “Kami memahami tekanan yang dihadapi rakyat Malaysia untuk menggunakan bajet mereka dengan bijak, dan kami berkomitmen untuk membantu mereka memanjangkan ringgit mereka. Dengan harga baharu ini, pelanggan boleh menikmati diskaun sehingga 50% untuk barangan terpilih. Kami juga akan menukar rangkaian produk setiap bulan untuk menawarkan pilihan yang pelbagai.”

Harga baharu ini akan dipamerkan di stor dan di Lotus’s Shop Online dengan tag merah yang jelas – Harga Hangat! Ahli Lotus’s juga berpeluang menikmati penjimatan tambahan dengan mengumpul mata ganjaran My Lotus’s semasa pembayaran.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *