Sat. May 4th, 2024

Sebagai sebahagian daripada Kempen “The Golden Ticket”, Suria KLCC akan memberikan dua baucar beli-belah setiap hari mulai sekarang hingga 18 September 2022, setiap satu bernilai RM 5,000.

Promosi “The Golden Ticket” kembali ke Suria KLCC selepas kejayaan cemerlangnya pada 2020 dan 2021. Tiket emas bernilai RM5,000 tersedia untuk dimenangi untuk pelanggan yang membelanjakan RM500 atau lebih untuk dua resit daripada mana-mana peniaga yang mengambil bahagian. Satu keping Tiket Emas akan disembunyikan di dalam setiap 100 kotak misteri yang akan “disediakan” di Centre Court. Pelanggan tetap akan menerima hadiah “Purple Ticket” bernilai RM50 jika mereka tidak bernasib baik untuk memenangi ” Golden Ticket ” dalam kempen cabutan bertuah ini. Tiket ini akan disembunyikan dalam setiap kotak.

Pengalaman mengambil gambar di halaman “The Wall of Winners” juga akan digunakan untuk meraikan pemenang “Golden Ticket”. Foto dan video pemenang bertuah akan ditunjukkan pada skrin digital yang bergerak di Gelanggang Tengah.

Dua pemenang bertuah akan dipilih secara rawak semasa dua sesi cabutan, yang pertama akan diadakan dari 10:00 pagi hingga 2:00 petang dan yang kedua dari 5:00 petang hingga 9:30 malam. Tiket yang tersedia setiap sesi akan meningkat sebanyak 100. Keesokan harinya, sebarang tiket tambahan yang tidak digunakan akan digabungkan dengan tiket lain.

Setiap pengguna hanya dibenarkan mengambil bahagian dalam satu sesi cabutan “Tiket Emas” terhad setiap hari. Proses melukis hanya sah pada hari resit pembelian.

“Tri bergerak” Suria KLCC telah diarak mengelilingi Kuala Lumpur dalam usaha menghebahkan kempen ini. Ia dihiasi dengan konsep “Tiket Emas” dan menjadi pratonton prospek keemasan yang menanti pengguna Suria KLCC. Kempen Mini Mudah Alih “Tiket Emas” turut menawarkan kotak misteri yang setiap satunya termasuk “Tiket Ungu” pada harga RM10 dan “Tiket Emas” bernilai RM50.

“Kami amat berbesar hati untuk kembali dengan Kempan ‘The Golden Ticket’ pada tahun ini melihat pada sambutan yang sangat hebat pada tahun-tahun yang lepas daripada pelanggan setia kami. Kempen ini dilihat menerima penghargaan yang tinggi apabila kami berusaha memastikan hampir kesemua pelanggan yang berbelanja akan membawa peluang sebentuk ganjaran”

“Dengan kelangsungan pandemik yang semakin dalam kawalan, kami berharap agar inisiatif ini memberi impak yang positif untuk para peruncit di Suria KLCC dan secara tidak langsung membantu peningkatan ekonomi negara menginjak akhir tahun 2022” jelas Ketua Pegawai Eksekutif Suria KLCC Sdn Bhd, Andrew Brien.

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *